Baníkovský týden (312.)
Hráči tvrdě nabírají kondici a sbírají prohry. Způsob, jakým k nim dochází, je varující. S klubem se definitivně loučí Jiří Fleišman. A další část dotazníku odpoví třeba na to, co chybí v klubovém fanshopu. Kromě decentního oblečení jsou to třeba zubní protézy.
Příprava jako velké varování
Baník má za sebou nejtěžší část letní přípravy. V Polsku sehrál čtyři utkání a připsal si čtyři porážky. To samo o sobě nic hrozného není, dvě věci by ale měly být velkým varováním. V defenzivě se opakují individuální chyby, po kterých tým inkasuje a v ofenzivě zase chybí ve finální části hřiště jak přesnost, tak efektivita. Není to nic nového, jsou to přesně ty věci, které Baník stály spoustu bodů v minulé sezoně. Výstražné je, že ani po další přestavbě mužstva (čtyři hráči, kteří by měli usilovat o základ) na konci dalšího přípravného období to nevypadá na to, že by dobře známé problémy mizely. Baník vstřelil v šesti utkáních pět branek (z toho dvě druholigové Líšni) a inkasoval dvanáct. A ani v jednom utkání neudržel čisté konto. Do ligového startu přitom zbývají necelé dva týdny.
Flaška se loučí
Po ročním hostování v Karviné Jiří Fleišman definitivně opustil Baník. Za něj odehrál 183 utkání, vstřelil 13 branek a na 22 nahrál. Když v lednu 2018 přicházel jako třiatřicetiletý a dostal smlouvu na rok a půl, asi nikdo netušil, že v Baníku toho ze své bohaté kariéry odehraje nakonec nejvíc a na dlouhá léta se stane stálicí levého kraje ostravské sestavy. I když nebyl odchovancem, za Baník se na hřišti vždy poctivě rval. A nejspíš právě tím nasazením a skvělými centry levačkou si získal mnoho fanoušků. Díky Flaško!
Tweet týdne
Dotazník
Přinášíme další výsledky z dotazníkové akce:
16) Co bys chtěl nejvíc změnit na domácích zápasech Baníku?
- Doprovodný program, poločasový program – 147 (38,6 %)
- Nabídku a kvalitu občerstvení – 96 (25,2 %)
- Nic, je to ok – 71 (18,6 %)
- Prodej a distribuci vstupenek – 37
- Stadion – 6
- Další odpovědi – playlist, ať se moderátor zklidní, moderátora, tištěný bulletin, marketing, výsledky, pouštět lidi na sektory B od parkoviště Ridera aj.
17) Jaká cena běžné permanentky pro dospělého na domácí utkání by ti přišla adekvátní?
- 3 000 až 3 999 Kč – 168 (44,0 %)
- 2 000 až 2 999 Kč – 139 (36,4 %)
- 4 000 až 4 999 Kč – 39 (10,2 %)
- klidně 5 000 Kč a více – 24
- do 1 999 Kč – 12
18) Máš nějaký klubový suvenýr a pokud ano, kde jej nakupuješ?
- ANO – z oficiálního fanshopu i od Chacharů – 200 (51,7 %)
- ANO – z oficiálního fanshopu – 92 (23,8 %)
- ANO – od Chacharů – 71 (18,3 %)
19) Jaké suvenýry s klubovou tématikou máš nejraději?
- oblečení – 356 (93,2 %)
- věci do domácnosti (hrníčky, povlečení, ručníky atd.) – 14 (3,7 %)
- propisky, zapalovače, klíčenky a další drobné předměty – 4 (1,0 %)
- věci do auta (podložky pod SPZ, vlaječky apod.) – 3
- hodinky, šperky a další dražší doplňky s klubovou identitou – 3
- jídlo a pití (víno, energy drink, tyčinky, Baníčky atd.) – 1
- věci pro mazlíčky – 1
20) Je něco, co ti v nabídce klubového fanshopu nebo Chacharů chybí?
- Dresy (třetí sada, velikosti na pořádné chlapy, dětské velikosti, retro dresy)
- Decentní oblečení
- Více dětského oblečení, více oblečení pro ženy (a shodné varianty potisku pro muže i ženy)
- Pyžamo, nátělník, bezprsté rukavice, snapbacky/kšiltovky, peněženka se sponou, trička s dlouhým rukávem, sluneční brýle, hodinky, kraťasy, kuchyňské zástěry nebo kuchařské tričko, cyklo dres, ponožky, náramky, spodní prádlo
- Značková bunda, mikina, kloboučky
- Málo se vytěžuje tématika Ostravy a okolí
- Dřevěné puzzle
- Postavičky hráčů, fotbalové míče se znakem klubu, kelímky, talířky, vlaječky na dětskou party, dětská šampus
- Parfém FCB
- Vlajky s Bazalbubem, šála King Baník
- Otvírák na pivo
- Zubní kartáček
- Kalendář
- Lžíce na boty
- Model Bazalů
- Limitované edice k výročním zápasům
- Pěknější věci pro miminka a celkově vkusnější věci
- Zubní protéza
- Chachaři mají lepší nabídku
BP!
Fanoušek Baníku od dob Mikloška a Hýravého. Promiňte mi (mé) chyby.